FAQ
Vi vil gerne gøre det så let som muligt for dig at finde svar på dine spørgsmål. Derfor kan du finde svar på de hyppigst stillede spørgsmål fra vores gæster i FAQ’en nedenfor.
Må jeg tage mit kæledyr med på ophold?
På vores særlige hundeværelser er du velkommen til at medbringe mindre hunde (max 10 kg), der er stille og renlige.
• Informer os ved booking om, at du rejser med hund, så undersøger vi ledighed.
• Pris: 350,- i alt.
Kan jeg bestille roomservice til værelset?
• Du kan bestille roomservice til dit værelse i følgende tidsrum: Mandag-søndag fra kl. 12.00-20.00.
Kan man overnatte, hvis man har nedsat mobilitet?
• På Plesners Badehotel har vi særlige værelser til gæster med nedsat mobilitet. Kontakt receptionen på mail:
info@plesnersbadehotel.dk, hvis du vil høre mere om mulighederne. Vi har blandt andet et værelse med elevationssenge.
Har I allergivenlige værelser?
• Alle vores værelser er med trægulv, og er indrettet allergivenligt. Meddel altid på forhånd, hvis du har allergier – også når det gælder fødevarer. Til morgenmad er der fx mulighed for at få glutenfri brød samt havre- og soyamælk.
Hvilke kreditkort kan jeg bruge til betaling?
• Vi accepterer Dankort, Visa og Mastercard. Bemærk, at der tillægges et gebyr på nogle kreditkort – dog aldrig Dankort.
• Plesners Badehotel forbeholder sig retten til at forhåndsgodkende dit kreditkort/debetkort inden din ankomst. Bestiller du et non refundable ophold, debiterer vi dit kreditkort ved bestilling.
Åbningstider i receptionen
• Receptionen er åben mandag-søndag: kl. 07.00-18.00*.
*Søndag i perioden fra november til marts, lukker receptionen kl. 16.00.
• Vores natportier er tilgængelig mandag-søndag: 22.00-07.00.
• Vores restaurantansvarlige vil være behjælpelig i tidsrummet 18.00-22.00.
Hvornår kan jeg tjekke ind på mit værelse?
• Vi garanterer, at du kan tjekke ind på værelset fra klokken 14.00.
• OBS: I juni, juli, august og på helligdage garanterer vi tjek ind klokken 15.00.
Hvornår skal jeg senest tjekke ud?
• På afrejsedagen skal du senest tjekke ud kl. 11.00.
Findes der parkering?
• Ja, vi har tre parkeringsområder – skulle der mod forventning ikke være ledige pladser i vores parkeringsområder, henviser til offentlig parkering på Østre Strandvej. Ved brug af hotellets parkering skal der hentes en parkeringstilladelse i receptionen. En parkeringsplads kan ikke reserveres på forhånd.
• Vi har fire el-ladestandere fra LOAD.
Glemte sager
• Har du glemt noget hos os, kan vi eftersende det til din adresse mod et gebyr på 75,- + porto.
• Vi opbevarer ”glemte sager” i en måned. Herefter sendes de til genbrug.
Rygning
• Rygning er kun tilladt ved offentlige områder og restaurantens udendørs terrasse.